Klantenservice
- Garage werkzaamheden
- Verzenden en afhalen
- Betaalmogelijkheden
- Bestelinformatie
- Ruilen en retourneren
- Garantie en reparatie
- Klachtenafhandeling
• Garage werkzaamheden
Alle garage werkzaamheden worden vooraf besproken met de klant. Voor vragen kunt u contact met ons opnemen
De garage is gevestigd in:
S&N Autoservice
Witte vlinderweg 9G
1521PS Wormerveer
Noord-Holland
Email: info@snautoservice.nl
Online Webshop
• Verzenden en afhalen
Wat zijn de verzendkosten?
We berekenen voor brievenbus pakketjes vanaf 4,55 Euro verzendkosten binnen Nederland. Voor pakketpost vanaf 8,75 Euro verzendkosten binnen Nederland en grote pakketten vanaf 13,00 Euro.
Gratis verzenden vanaf 100,00 Euro
Wat is de levertijd?
De levertijd bedraag tussen de 1 a 3 werkdagen.
Hoe wordt mijn bestelling verzonden?
Wij verzenden de producten via PostNL en DHL
In 99% van de gevallen word je pakketje al de volgende werkdag na verzending op het gewenste adres aangeboden. Als je bij aflevering niet thuis bent zal bij kleine pakketten het in de meeste gevallen bij de buren afgeleverd worden en anders wordt het de volgende dag opnieuw bezorgd.
Krijg ik een Track & Trace code?
Alle zendingen via PostNL (kleine en grote pakketten) hebben een Track and Trace.
Kan ik mijn bestelling zelf afhalen?
Je kunt je bestelling afhalen op afspraak. Graag even contact opnemen voor het afhaal adres en/of de gewenste afhaal dag en tijd.
Ons vestigings adres: (Let op: niet gelijk aan het afhaal adres)
S&N Autoservice
Witte vlinderweg 9G
1521PS Wormerveer
Noord-Holland
Email: info@snautoservice.nl
Bereken jullie retourkosten?
Retourneren van je bestelling is niet gratis. De retourkosten betaal je dus zelf.
• Betaalmogelijkheden
Wat zijn de betaalmogelijkheden?
De betalingsmogelijkheden:
Ideal
In Nederlands de meest gebruikte online betaalmethode. Ideal is snel, veilig en bovenal makkelijk. Je betaalt via je eigen bank in je vertrouwde online omgeving. IDeal is beschikbaar voor de meeste Nederlandse banken; ABN AMRO, ING, Rabobank, ASN Bank, Friesland Bank, RegioBank, Triodos Bank, Van Lanschot Bankiers, SNS Bank en Knab.
• Bestelinformatie
Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
Je kan een bestelling plaatsen in de webshop door op het artikel te klikken en vervolgens op "in winkelwagen" te klikken. Het artikel zal dan in de winkelwagen verschijnen die je kan bekijken door op het winkelwagen icoon te klikken rechts bovenin het beeld. Al je daarop klikt zie je de winkelwagen met het totaalbedrag. Klik vervolgens op de knop "bestellen". Op de kassapagina vul je al je gegevens in en geef je aan hoe je wilt betalen. Daarna controleer je de bestelling ga je akkoord met de algemene voorwaarden en betaal je door op de koop nu te klikken. Afhalen en betalen op de afhaal locatie kan bij ons ook. Kies voor deze optie afhalen en volg de stappen hierboven.
Zijn alle getoonde prijzen en kosten in de BTW?
Al onze genoemde prijzen en kosten zijn vermeld inclusief BTW, tenzij anders vermeld. In de winkelwagen / tijdens het bestelproces wordt een duidelijke rekensom gemaakt inclusief BTW specificatie.
• Ruilen en retourneren
Wat is zichttermijn of bedenktijd?
U heeft het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen.
De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop u of een door u aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het goed fysiek in bezit krijgt. Om het herroepingsrecht uit te oefenen, moet u ons via een ondubbelzinnige verklaring (bijvoorbeeld schriftelijk, per post, fax of e-mail) op de hoogte stellen. Om de herroepingstermijn na te leven volstaat het om uw mededeling betreffende uw uitoefening van het herroepingsrecht te verzenden voordat de herroepingstermijn is verstreken. Gevolgen van de herroeping Als u de overeenkomst herroept, ontvangt u alle betalingen die u tot op dat moment heeft gedaan, exclusief leveringskosten onverwijld en in ieder geval niet later dan 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van uw beslissing de overeenkomst te herroepen, van ons terug.
Wij betalen u terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee u de oorspronkelijke transactie heeft verricht, tenzij u uitdrukkelijk anderszins heeft ingestemd; in ieder geval zullen u voor zulke terugbetaling geen kosten in rekening worden gebracht. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen. U dient de goederen onverwijld, doch in ieder geval niet later dan 14 dagen na de dag waarop u het besluit de overeenkomst te herroepen aan ons heeft medegedeeld, aan ons terug te zenden of te overhandigen. U bent op tijd als u de goederen terugstuurt voordat de termijn van 14 dagen is verstreken. De directe kosten van het terugzenden van de goederen komen voor uw rekening. U bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen.
Hoe kan ik een product retourneren?
Je kunt je bestelling via een eigen vervoerder of PostNL aan ons retourneren. Let er hierbij op dat je rekening houdt met de volgende aanwijzingen:
Verpak het product nieuw, ongebruikt en indien rederlijkerwijs mogelijk in de originele verpakking.
Vermeld bij je retour duidelijk de afzender en verrijk die met aanvullende informatie zoals het ordernummer en je bankrekening gegevens als we het bedrag moeten terugstorten.
Je hoeft geen reden van retour te geven, maar het kan ons en onze toekomstige klanten wel helpen!
Frankeer de zending voldoende; ongefrankeerde retouren worden zullen door ons verrekend worden met het openstaande bedrag.
Kortom zorg dat wij complete informatie hebben wat er van wie retour is gekomen, zo kunnen we je verzoek snel en correct afhandelen!
Ons retour- en afhaaladres:
Stuur ons hiervoor even een bericht
Hoe lang duurt een terugbetaling?
Wij betalen het gehele aankoopbedrag (exclusief verzendenkosten) zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen terug na ontvangst van de herroepingsmededeling. Wij mogen echter wel wachten met terugbetaling totdat we de producten hebben ontvangen. Ons streven is om retourzendingen binnen 3 werkdagen afgehandeld te hebben, terugbetaling duurt gemiddeld 2 werkdagen. Duurt het langer dan een week, neem dan contact met ons op mogelijk is er iets mis gegaan (bijvoorbeeld retour zonder afzendergegevens).
• Garantie en reparatie
Ik heb een defect product ontvangen, wat te doen?
Meld je defect zo snel mogelijk aan ons. Neem het product verder niet in gebruik door in te bouwen of werkzaamheden eraan te gaan verrichten.
Wettelijke garantie
Wanneer u een product bij ons koopt heeft u ten allen tijde, mits u het product normaal gebruikt, recht op een goed product.
Mocht een product niet aan uw verwachtingen voldoen dan zullen wij de garantiebepalingen uit het Burgerlijk Wetboek onverkort tegenover u nakomen.
U dient daarvoor in ieder geval binnen een redelijke termijn na ontdekking van het gebrek contact met ons op te nemen.
Na uw mededeling onderzoeken wij of we het gebrek eenvoudig kunnen herstellen of dat we het product en/of de defecte onderdelen kunnen vervangen.
Mocht dit in zijn geheel, of op de korte termijn, niet mogelijk zijn dan bieden wij u de mogelijkheid de overeenkomst te ontbinden. U krijgt dan (een gedeelte van) de aankoopprijs van ons terug.
Wat mag ik verwachten van de kwaliteit en service?
Je mag van S&N Autoservice als verkoper verwachten dat wij kwalitatieve producten aanbieden die in verhouding staan met een redelijke prijs. Onze service proberen wij op peil te houden en waar mogelijk te verbeteren. Verder mag je er niet vanuit gaan dat de aangeboden producten gelijke of originele kwaliteit hebben.
Wat verwachten wij van jou bij een klacht of reparatie?
We vinden het handig en fijn als je ons voorziet van zoveel mogelijk informatie bij een klacht of reparatieverzoek. We zullen je na melding van je klacht mogelijk vragen om aanvullende informatie of foto’s welke kunnen helpen bij snel en correct oplossen van je klacht. Soms kunnen we aan de hand hiervan bepalen of een artikel retour moet of wellicht een reserve-onderdeel kunnen toesturen.
• Klachtenafhandeling
Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de afdeling klantcontact door te geven.
Dit kan per e-mail. Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.
Onze gegevens:
S&N Autoservice
Witte vlinderweg 9G
1521PS Wormerveer
Noord-Holland
Email: info@snautoservice.nl
Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.
Wij zullen uw klacht binnen 1 a 3 werkdagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.